Фізика




Освіта – основа розвитку особистості, суспільства, нації, держави. Вона є визначальним чинником політики, економіки, культури і науки. Рівень освіти й науки визначає місце і роль держави у світовій спільноті. Двадцять перше століття висуває до освіти нові вимоги. Пріоритетом розвитку освітньої галузі є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Зокрема, комплексне застосування засобів нових інформаційних технологій навчання на сучасному етапі – це основна умова виховання молоді, здатної орієнтуватися в обставинах, що змінюються, адекватно діяти в навколишньому середовищі, аналізувати проблемні ситуації, що виникають, та і знаходити раціональні способи орієнтації в них.
Є багато позитивних моментів при використанні такої методики:
*  Яскраві образи без надмірних зусиль надовго запам’ятовуються.
*  Завдяки рухливості малюнків, схем, таблиць є можливість їх змінювати, доповнювати, корегувати, заповнювати поетапно, частинами, чи повернутись до попереднього моменту, повторити якийсь епізод.
*  Мультимедійні засоби дають змогу відтворити фізичні процеси, про які на уроках можна говорити, звертаючись лише до уяви учнів, спираючись на їхнє абстрактне мислення. Наприклад: фізичні процеси квантової та атомної фізики, хвильові процеси, електричні явища і т. д.
*  Використання мультимедійних засобів на уроках сприяє створенню позитивної атмосфери, що має велике значення для сприйняття інформації.

Вплив процесу навчання на розвиток особистості, формування її  свідомості, формування її навиків вимагають ширшого використання  комп’ютерних технологій у навчанні фізики.




                         








Немає коментарів:

Дописати коментар